Srpefkn canım etraftan sürekli kanama çok önemli derler benim gebeliğimde kan şeklinde değil ama açık kahve ve pembe şekilde lekelenmelerim oldu zor elde ettiğim bir gebelikti çok korktum doktoruma koştum hemen bana şakır şakır kırmızı renkte adet kanaması gibi kanaman olmadığı sürece korkma ama o şekilde kanaması olupta düşük yapmayanlarda var dedi... düşük yapılacaksa... bunu progesteron vs engelleyemez dedi... öyle olsa düşük kavramı olmazdı bazı gebelikler sağlıksızdır ve vücut bunu erken dönemde farkedip gebeliği kendiliğinden sonlandırır dedi.. ve ben bu tezi doğrulayan birçok yabancı ve türkçe makale okudum en basitinden youtube tan kağan kocatepeyi açıp dinle hemen hemen aynı şeyleri söylüyor ... kuzenim 6 haftalıktı evde testle gebeliğini öğrendi sonra kanaması oldu parça falanda düşürdü hastanede kesede bebek yok sen dğşğk yapıyosun dediler kürtaj verdiler ama o bekledi 1 hafta sonra bebek göründü
... Allah ne dilemişse o olur tıpta her zaman istisnalar ve kişiye göre durumlar olmuştur içini ferah tut Allahtan gelene razı ol ♡