aysegell Cnm bana burda tahmin yapan arkadaşlar kız dedi doktorumda hatta çok büyük ihtimal kız dedi pipi yok dedi 14+4 de 17+4 de erkek dedi doktorum kesin dedi hemde bende detaylidan umutluyum nedense bir kızım olsun çok istiyordum bir oğlum var Allah hayırlısını versin tabi de insan istiyor gönlünce olsun inşallah seninde 💐🤲