Kızlar sizin tercihiniz tabi ama bence çok boşuna paralar harcıyorsunuz özelde yazdığınız bu paralar çok aşırı. Ben Kocaeli devlete gidiyorum ay sonu usg ve çok güzel ilgileniyorlar ikilide de aynı perinatolog doktorum vardı çok güzel ilgili ve cihazlarda gayet yeni. Özele giden çok arkadaşım aynı cihazlar olduğunu söyledi. Doğumu özelde yapacağım ama bu tarz tahlil muayene usg gibi şeyler için özele para harcama çok boş geliyor o parayı biriktirip doğuma harcamak bence daha mantıklı çünkü devlette de hepsi var ve aynı süreçler yani özele gidince farklı işlem veya muamele görmüyorsunuz.