ardenmoms BrcuAk hayır bir sorun olmaz altıncı aydan sonra ben de saçımı evde kendim boyamıştım maske takmıştım tüm camları açmıştım
Adamiranin__annesi Ben boyadım canm ya açtım ve sarıya boyadım ama bilmiyorum bazıları boyamiyo gerçi 3 aydan sonra olablir diyorlar ama
BrcuAk Ben doktoruma 3-4 aylıkken doktoruma sorduğum da biraz bekle demişti bi sorun olmaz ama bekleyelim demişti şimdide de 6 ayı geçtik bi sorun olacağını sanmıyorum ama sizlere yine de danışmak istedim kızlar 😊