Sevgiiss Kızlar alt değerm 95 ast normal çıkmış doktorum 2 hafta sonra gel takip edelim dedi 35+4 haftalığım öneriniz var mı neden olur ne yapabilirim korkmalı mıyım? Bu arada kaşıntım falan yok tansiyonumda iyi
Mihriban341 Gebelik kolaestazı olabiliyor yüksek olunca ama çok yüksek değil sizin bazen farklı nedenlerden de hafif yüksrlir o yüzden takip edelim demiştir endişelenmeyin