Kivircikkuala öncesinde kas gevşetici yaptılar ben kendim ağrı kesici içtim bi de rahat atlatayım diye sordum sıkıntı olmaz dediler sadece ilaç geçince adet sancısı gibi hissediyorsun içinde ben çok ağladım o esnada ama tüplerim açık şekil normal hersey iyi çıktı 1-2 saat ağrım oldu olmadı akıntımda öyle muhtemelen tüplerim kapalı olmadığı için çok akıntım olmadı