melikessuuu Pazartesi randevu aldım doktor pozisyonu uygun olursa görürüz dedi son tahminleri alalımm 🤓
323832 Benim doktorumda cinsiyetimize erkek dedi daha 10 hafta 3 gunluguz erken demesine şaşırdım yanilma olabilir diye dusunuyorum bence sizin ki erkek
323832 melikessuuu yaa aynen erken dedim ama doktor gördüm ama ne diyebilirim dedi ustune basa basa erkek dedi degismezse tabi
Anneolmak93 melikessuuu kafa yapısından ve pozisyonundan erkek olsaydı illa yandan pipi olarak uzantı verirdi dye düşünüyorum hayırlısı tabi yine emin olamayız doktor kadar
Anneolmak93 melikessuuu genelde erkek bebek en çabuk gösterir kendini ablam oglunda 10+5 de erkeğe benziyor dedi bihafta sonra gel kesin söylerm dedi
melikessuuu Anneolmak93 Bak biri de burda çıkıntı işaretledi ama bende emin değilim bakalım pazartesi belli olacak 🫶🏻🥰
melikessuuu 323832 bu kadar kesin konuştuysa doğrudur canım birde bebeğin gelişimibirkaç gün ilerideyse oluşmuş olabilir ☺️
323832 melikessuuu hayirlisi olsun bi kizimiz var rabbim neyi uygun gördüyse adete gore 10 hafta 1 iken 10 hafta 3 gunluk cikti ultrasonda 3.53cm olmuş 😊