Mnlya Svmcn canım cevremdekıler pek memnun degıl sleepyden cok pıs kokuyomus bıde pişik yapıyoöus ama ıslak mendılını cok sevıyolar genelde prıma ve mılfıx kullanan var
Ayseguls İnstagramda mühendisinoğlunun tamamen doğal dediği ve incelediği bebek bezi markaları prima bu katagoride değil çünkü alkol ve parfüm var 1-bambo nature 2-can bebe 3-minies (migrosun kendi ürünüymüş) 4-molfix 5-goon (japon marka bebek bezi) 6-seventh generation (kalitesi tartışılmaz fakat inanılmaz pahalı) 7-huggies 8-sleepy
Kbraunl Ben 2,5 yıldır sleepy kullanıyorum hem ıslak mendil hem bez. Hamileyim ikinci çocuğumada sleepy alacağım gayet güzel👍
Svmcn Herkese teşekkür ediyorum ben de Molfix aldım göbek bağı oyuntulu.Bebek büyüdükçe bakarım hangisi iyi gelirse onla devam ederim 🙂
obebe Yenidoğan için ben de bambo nature tercih etmiştim, https://www.organikbebe.com/bambo-nature-bebek-bezi-no1-2-4-kg-28-adet burdan almıştım aklınızda olsun. Organik bebek bezi tamamen sağlıklı