Herkesin doğum sancısı farklı oluyormuş. Kimisi gaz sancısı kimisi kramp gibi kimisi hafif adet sancısı gibi başlayıp şiddetlenen sancı şeklinde değişik değişik başlıyomuş benim ilk doğumun olcak inşallah 2 hafta kaldı ve ben doğum sancısıyla yalancı sancı olup olmadığını nasıl anlarım bu aralar yalancı kasılmalar canımı epey yakıyo diyorum acaba doğum sancısı mı bakıyorum düzensiz demek istediğim doğum sancısını anlamanın yolları nelerdir sadece düzenli olarak gelmesi mi?