Kızlar biz 11 günlüğüz. Her geçen gün biraz daha iyiye gidiyor. Mesela bu sabah sol göğüsümü nasıl rahat emzireceğimi keşfettim🥲😅 tersime geliyordu, doğru pozisyonla veremediğim için ucu şişti. Birkaç gün sağıp verdim ama oda çekilecek gibi değil🥴 dün göbek bağı düştü ilk banyosunu yaptık. Çok rahatladı bebişim😍 bu ara canımı sıkan vücudunda beyaz sivilce gibi şeyler çıkması😑 doktor krem verdi, serin tut dedi.
Bizde durumlar böyle🙆♀️ sizin nasıl gidiyor?