ozumveannesi bebeğim 9 aylık.çok kötü öksürüyor burun akıntısı var, normal acile gittik augmentin yazdı kullanan varmı bebeğine
ozumveannesi hemsiree bide ben calpol u bile zar zor veren biriyim antibiyotik vermekten çok korkuyorum ama öyle öksürdükçe de içim acıyor