Oykununannesiikinciyolda Biz 17 ekimde doğuyoruz. Dün 36+2 de 3,800gr ve 53 cm olduğumuzu öğrendik. Bi heyecan, mutluluk ve korku sardı beni.🥺🥺🥰 Sizde durumlar neler?
Baliminannesii Oykununannesiikinciyolda maşallah canım haftasına göre önde bebeğiniz sanırım sezeryan mı olacaksınız sağlıkla kavuşursun kucağınıza alırsınız inşallah canım
Oykununannesiikinciyolda hemsiree ayy🥰 aynı gün he😂 rabbim saglikla kucaginiza almayı nasip etsin inşallah🙏
Oykununannesiikinciyolda Sevensevilen genetik herhalde kuzum benim ilk bebegimde byle kiloluydu. Yediğimden içtiğim hep aynı normal hayatla🌸
Cennet-Kokulum Oykununannesiikinciyolda Doktor 21 Ekim dedi ama tarih değişebilir de. Birde dün muayene gittiğimde bebek 2.500 kilo olmuş dedi zayıf mı acaba bende 36+1 oldum bugün. Kafama takıldı şimdi üzüldüm 🥺
gkbyza Cennet-Kokulum hayır hiç kafana takma kilo değil önemli olan ciğer gelişimi 😇 ki gayet normal bir kilo bu
Newmom93 Cennet-Kokulum en azından kilo söylemiş cnm benimki kilo bile söylemiyo. Artık büyüdüğü için doğru rakam veremem diyo. Şöyle ölçersem 3.024kg görüyorum böyle ölçersem 3.250kg görüyorum diyo🙄🙄 sanki nasıl ölçüceğini bilmiyo. Doğunca görcez artık boşver takma hiç
Asdfgh00 Cennet-Kokulum 2 gün önce gittik 35 haftalıktık 2400 kiloyduk doktorum 2500 kilo falan doğacak dedi ben normal istiyorum haftaya çağırdı muayene edip konuşacağız sezeryan olursa hemen haftaya bugün olacağım ama bende normal istiyorum onda da korkmaya başladım sabah bir akşam bir sürekli büyük tuvaletimi yapmaya başladım stresten mi bilemedim 😄
Yasemibrahim Cennet-Kokulum bende 36+4 2700 az die üzülüyorum ama doktorum önemli olan saglıgı ciger gelişimi dedi ama cok canım sıkıldı 36 +0 da gtmstm yine 2700 dü 4 günde hşc almamıs 😢saglıkla dogsunlar alırlar insallah
dunyamm11 Oykununannesiikinciyolda Bizim de 17 Ekim 🥰 Bakalım neler bekliyor bizi 😑 Korku, heyecan, stres her şey bir arada 😥