minikkelebegimmm canım öncelikle hayırlı olsun.Doktor konusuna gelince,yaşın ve ne kadardır korunmadığın önemli.Normalde doktorlar en az 1 yıl korunmasız ilişkiden sonra harekete geçin diyorlar.Tabi yaşta önemli.Hastanede önce kan tahlili yapıyorlar,senin hormonlarına bakılıyor ve bunun için adetin 2.günü gitmelisin.Sonra ultrason kontrolü yapılıyor,rahim yumurtalık için ve gerekirse hsg yani tüplere bakılıyor ve eşinin de spermiyogramına bakılıyor.Bana kalırsa henüz erken bile biraz sabret ama stres yapmadan sabret.Çünkü kadında stres faktörü gebeliği etkiliyor malesef