Adin12 normal bunlar canım benim benim de ilk gebeliğim şu an son 4 ayım kaldı bir ara kasıklarımla karnım çok ağrıyordu aşırı korktum doktoruma gittim doktorum bunlar olabilir ağrıdıkça Bir sağa yat bir sola yat hafif bir şekilde yürüyüş yap gibi önerilerde bulundu korkma yani gayet normal ama içinde eğer bir şüphe varsa rahatlayamıyorsan doktoruna gidebilirsin 🥰