Bedriyesfa bende çok zor günler geçirdim şükür bikaç gündür iyiyim sabahları aç karnına sadece bir bardak su içtim gün içerisinde de fazla su içmeye gayret ediyorum.
Doğal olarak hep kuru kayısı derler ama bünye meselesi bence tamamen bende hiç etki etmez mesela