Aybukenur23 Merhaba arkadaşlar. 3 ay klomen kullandım hsg çekildi ve 2. Ay femera kullanıyorum, 2 kez çatlatma iğnesi de kullandım. Hiç bi problem yok. Doktorum bu ay da olmazsa aşılama yapalım dedi. 1,5 yıllık evliyim. Sizce yapmalı mıyım çok kararsız kaldım?
durumom2022 Aybukenur23 benim ikinci aşılamam tuttu klomen kullandım bende aşılama öncesi denemeye değer bence
Yakut16 Aybukenur23 bende iki kere aşılama yaptım tutmadı sonra femara kullandım yine olmadı birazda nasip sen yap canım belki tutar
annebebek7 Bende klomen kullandım 2 defa aşılama yaptırdım tutmadı doktor bu Ay kendimiz deneyin dedi ve ben o ay hamile kaldım bende 1 senedir deniyordum Allah isteyen herkese nasip etsin