Merhaba kızlar bende doğurdum. Çatım dar olduğu için doktorum sezeryan kararı verdi. Dün sezeryan oldum bugün kızımla yanyanayiz sükürler olsun. Bu arada iyiki doktoruma normal doğum diye diretmemişim çünkü kızım kakasını yapmış ameliyat da farkettiler. Anestezidem çok korkuyordum korka korka girdim ama hicbirsey hissetmedim 5 dakikada doğdu kızım darısı sizin başınıza inşAllah 🤲