Mryy01 Acil Allah rızası için yaşayan var mı 7 haftada kalp atışını dinlemeye gittim kese büyümüş ama içinde bebek gözükmüyor bu durumu yaşayan varmı doktor 1 hafta bekleyelim dedi yoksa alırız dedi benim gibi gözükmeyen oldu mu
Nnanaa Mryy01 benn 8. Haftada hem bebeği gördük hem kalp atışını dinledik. 7. Haftada sadece kese vardı.
emineee1223 ben de 7 buçuk haftalıkken boş gebelikten kürtaj oldum canım canını sıkma sonra 3 ay sonra geri hamile.kaldim
Nnanaa Mryy01 evet 7 de çağırdı gözükmeyince 8 i bekleyelim demişti yorum yapmamıştı pek.İnan hatırlsmıyorum ne konuşmuştuk üstünden baya geçti yanlış bişey demeyeyim.
Senemssss Mryy01 Anestezi ile kürtaj olmanızı tavsiye ederim oyle bir durum gelısirse Allah korusun. Uyusturarak yapınca sancı oluyor.