5+2 diye gittim 4+5 çıktı sorun teşkil eder mi bu durum ? 11 i kalp sesini duymak için dr randevu verdi sizce iyi mi haftası kese göründü içide doluydu kese içinde beyazlık var ? Düşüklerden sonra insan ister istemez tedirgin oluyor dra boş gebelik falan değil dimi dedim yok gayet iyi dedi senin dediğin güneşli havada yağmuru beklemek gibi bişey oldu dedi gülümseyerek🥲