Bebeksu17 ben ilk iki ay prima premium care kullandım .stok yapmak bana da doğru gelmiyordu alerjenlik olabilir diye ama arkadaşlarım o bezin alerji yapmadığını söyledi bende iki ay yetecek kadar stoklamıştım .çokta memnun kaldım dedikleri gibiymiş çok şükür alerji falan olmadık