Kızlar selam. Pazartesi işe başlıyorum bu ayda korunmadık bebek düşünüyorduk üzerine iş teklifi geldi ve olumlu sonuçlandı reglimede 2 gün var regli belirtileri var ama hamilelik olsada regli belirtisi yaşayıpta hamile kalanlar varmış kafam çok karışık diyorum hayırlısı neyse o olsun ama ilk aydan hamile olmak istemiyorum kafam çok karışık tuttu mu tutmadımı sabırsızlıkla bekliyorum regliyi 🤔🫣