genccanne Arkadaşlar benim oğlum olacak Alpaslan ismini koymak istiyorum. Ama her yerde alparslan var ikisinin anlamıda aynı sadece bir harf fark var varmı alpaslan koyan fikirlerniz neler hiç riske atmasammı
Zuzuu86 genccanne orjinali Alparslan bende Kağan koyucam mesela Kaan’ın bi anlamı yok asıl orjınalı Kağan..
Asasasas genccanne Alpaslan ağızdan daha güzel çıkıyor.. r harfi duraksatıyor bence.. bir de bir yakınımızın adı Alpaslan, baya herkesçe tanınır sevilir bir dede.. çok başarılı biri.. o yüzden onu öneririm 🤗
genccanne ummcicek Herhangi bir sıkıntı yaşadınızmı illa Alparslan olmasına gerek yok Alparsln ağızdan daha tok daha güçlü çıkıyor ama bizde aslanım diye seviyoruz oğlumuzu o yüzden alpaslan olsun istiyorum bende
ummcicek Alparslan diyen oluyor, illa da duzeltmiyorum Alpaslan diye Soruyorlar Alparslan mı Alpaslan mı diye ben Alpaslan diyorum oyle demeye basıyorlar