Miranalibozkurt aynı durum bende de var 39+2 olduk ve saatlerdir geçmeyen bel ağrım var başlarda kendimi yordum diyordum ama kızım 5dk da bir sertleşiyor ve karnıma ağrı giriyor aşağıya baskı yapıyor karnıma dokunamıyorum sertleşince çok acıyor dayanamıycak bir ağrı olmadığı için bekliyorum açıkçası hastaneye gidip kendimi strese sokmak istemiyorum gerçi doğum sancısımı onuda anlamıyorum nişan yada su gelene kadar bekliycem bende