Tekrar ben geçen sefer lohusalıktan sonra adet ile ilgili bir soru sormuştum lohusaligim biter bitmez adet oldum 6 gün sürdü bitti 24 gün sonra tekrar adet oldum bugün 9. Günüm hala gün içinde kırmızı şekilde kanama geliyor miktarı çok değil ama kırmızı geldiği için taze kan diye düşünüyorum.
Bir de bu ara ev taşıma işlerimiz var tasinacagimiz ev inşaat olduğu için temizliği falan çok fazla yorucu oldu sezaryen olalı 2.5 ay oldu ara ara dikişlerimde yanma oluyor bu kanama ve yanma çok yorulmakla bir ilgisi olabilir mi başına gelen var mı diye sormak istiyorum. Eşim de dün dikişlerin mi açıldı ondan mı kanama oluyor acaba diye korkuttu da beni ama öyle birşey olmaz herhalde diyorum 🤔😕
Bilen, başına gelen varsa yazarsa sevinirim 🙏🏻