RuyaEce yok canım sancım cıktı nst de zaten sezeryan olacaktım ve bebek cok toplanıody karnım taş gibiydi.doktorum “1 hafta durur mu emın olamadım ıstersen bu cumartesi alalm bebeğin kılosu sağlık durumu ıyı hatta 10 gün ilerde gıdıyor bebek.” Dedı.hıcbır sağlık sorunu yok ama ciğerlerınde bıraz su toplanmış nefes alıp vermede zorlandıgı ıcn oksıjenlı ortama koydular.cok cıddı bıseyı yok nefes almaya tam adapte olamamış.bı kaç gunr cıkar dedı doktorumz.bende bugun taburcu oluyorum 3.gunum.sütümü sağıyorum.öyle.🤷🏼♀️😔