KkubraOz Zeynepdgn50 ayy hayırlı olsunnn gözün aydınn canımm bende 36 değerle öğrenmiştim şimdi 35. Haftamız bitiyor darısı sana olsun inşallah😍önemli olan 2 günde 2 katına çıkması değerin düşük ya da yüksek olması önemli değil pazartesi tekrar kan ver kuzum
2prensesannesiiii Zeynepdgn50 geç döllenme olabilir 2 gün sonra tekrar kan ver canım en az 2 katı artması lazım🙏🏻
Zeynepdgn50 KkubraOz çok sağolun yaa korktum bi an değerim düşük gelmiş. Pazartesi yine vereyim dua edin yüksek çıksın galiba geç döllenme
Zeynepdgn50 2prensesannesiiii Annesininportakali53 Tamarix Ozlm0916 teacherozlem Kızlar kan verdim. İlk kan değerim 35.9 çıktı 2 gün sonra verdim yani bugün sabah 152 çıktı iyi mi
KkubraOz Zeynepdgn50 herkesin farklı olur kuzum benimde adet günümdü öğrendiğimde dediğim gibi değerin kaç çıktığı önemli değil düzenli artması önemli umarım güzel haberler alırsın😍
Gzemyagz14 Zeynepdgn50 bende 27.44 ile öğrendim şuan 9 haftaya doğru gidiyoruz geç döllenme olmuş sendede bence bende erken döllenme olmuş adete 6 gün kala öğrenmiştim
Ece56 Tebrik ederim sağlıkla ilerlesin inşallah. Değerinize takılmayın artış önemli olan. Birinin geç dölleniyor birinin erken dölleniyor o yüzden kimsenin değeri ile kıyas yapmayın.
Ozlm0916 Berfiin yok canım çoğul gebelik değil adet olacağım gün gördüm pozitifi 1 aylıkmış bebeğim cinsiyeti erkek dogurdum 2 bucuk ay oldu
Zeynepdgn50 Berfiin inşallah canım benim. Şimdi gerçekten hamile miyim ben yaa 🥹kesin demi kızlar. Eşimin daha haberi yok. Ne olur ne olmaz diye söylemedim ona
Berfiin Zeynepdgn50 evet öyle görünüyor inşallah 🤲🏻🧿 eltimin kızındaki ilk değeri de buymuş, yokk deme daha, erkekler çok üzülüp takıyorlar 😏 iki gün arayla ikincisini de ver yükselmiş olsun inşallah öyle söyle 😍🧿
teacherozlem Zeynepdgn50 bence daha durun heyecan yapmayın ne olur beni yanlış anlamayın allahım sağlıkla sıhhatle nasip etsin bu ay inşallah ben de iki sene önce 46 ile öğrendim kimyasaldı kimisinin de yükseliyor
Zeynepdgn50 Berfiin şimdi eşim asker. Farklı şehirde tek başımayım eşimden başka kimsem yok. Bilsin isterim yaa çünkü 1 yıl önce dış gebelik yaşadım. Yine bişey olursa felan Allah korusun yanımda olsun istiyorum her anımda
Berfiin Zeynepdgn50 iki gün gecikmeyle 6, iki gün arayla 51, iki gün daha 190 sonra tekrar baktık şükür yükseldi 🙏🏻
Berfiin Zeynepdgn50 elbette çok haklısın ama yine de sen bilirsin çok dikkat etmen gerekiyor, yediklerine içtiklerine hareketlerine Dikkat et 🙏🏻 Çünkü düşüş göstermek sonlanan da var, sana hep olması nasip olsun inşallah değerini bildir bize 🥲🧿
Zeynepdgn50 Berfiin bildiririm canım benim pazartesi yine kan vereyim bakalım inşallah güzel sonuç çıkar
KkubraOz Teslimenursevil inşallah ama 2 günde bir takip yapmadınız mı ilk kandan sonra direkt 8 gün sonra mı verdiniz yani beta yükselip düşmüş mü yoksa hiç mi yükselmemiş