Hanımlar Ankara da gittiğiniz özel hastane vs doğum doktoru bilgisi olan var mı şuan 37 haftalık gebeyim ve devlette doğum yapacaktım kızımı doğum yaptığım yerde ama geçen 3 gün önce yatış verildi sancım sezeryan doğuma göre fazla çıktı akşamına geri çıktım kağıt imza atıp. Bebeğim 2750 grm denildi gelişme geriliği var kızım da da vardı sorun yaşadım aynı hayata düşmek istemiyorum. Bilgi+fiyat sadece doğum yapacağım muayeneler kendim karşılarım artık paket almak mantıksız sezeryan doğum 38 39 haftalık arası alınıyor.