Feyzaylvc Kızlar doğum için özel hastanemi yoksa devlet hastanesimi devlet hastanesi daha mı tecrübeli olurki daha karar veremedim siz ne düşünyosunuz🤗🐣🐣
Gulsunoyku Feyzaylvc özel hastane taraftariyim sancı vs verdiklerinde odanda yakınlarınla cekiyosun sancini ama devlette esin bile senden haber alamiyor
deletedmom351 Feyzaylvc Bu doktora bağlı canım devletteki bazı doktorlar özeldekinden daha iyi oluyor bazen de tam tersi ama şunu biliyorum ki özel de seni adam yerine koyuyorlar devlette pek öyle olmuyor ben özelde yaptım memnun da kaldım
Ayseguls Feyzaylvc tabiki özel hastane artık özel hastane durumu olan gidebilir gibi birşeyde değil. Sonuçta heryer özele çevrilmeye başladı. Devlete gidip bir sürü sorunla uğraşacağına özele gidip rahat rahat yatarsın en azından ben bu şekilde düşünüyorum
Yaz Gönlüm özelden yana ama maalesef şuan ki Doğum ücretleriyle biraz zor 😒 durumunuz varsa özelde yapın bence
Dnzkizi Yengem ozel hastanede dogum yapti kendine ait odasi kendi tuvaleti duşu rahatca kullanmasi istesigi herkesin yanina girebilmesi.. 32 haftalik hamileyim Allah nasip ederse insallah bende ozelde dogum yapmayi dusunuyorum. Devlette dedikleri gibi esini bile goremiyormuşsun diger sanci cekenlerle ayni ortamda.. bi kere devlete muayeneye gittim heryer suriyeli dolu. Acile sancili bir gebe getirdiler ilgilenen kimse yok annemle ben sedye bulduk da yardim ettik aileye. . Çalişanlara soru soruyorum ilk gitmişim herkes tersliyor. . Canimi emanet etmem öyle yere.