Benimde rahmim kalp şeklindeymiş ilk gecemde hamile kaldım şuan 15 haftalığım doktorum bunun bir sorun olmadığını söyledi sadece ikerleyen zamanda bebek dönemezse sezaryan olur dedi sadece dönmede sorun yaşar başka oda bebeğe bağlı dönende oluyor kafana takma dedi yani normalmiş