mre1630 Mucize3370 bence her zaman tek isim daha güzel ve naif ikili isimler moda olmuş ama çocuğa bi öyle seslenip bi böyle seslenemsi saçma geliyor ve genelde diğer ismi hiç söylemiyorlar siz bilirsiniz 💁🏼♀️
Adamiranin__annesi Mucize3370 maşallah maşallah… Benim eşim coook iyidir inşallah Salih ler he böyle oluyordur seninkide öyle olur. Benimki sakindir eli açıktır yani Bi kere bile kırmaya çalıştığını hatirlamiyorrm
Mucize3370 Adamiranin__annesi inşallah canım benim benim babamda aynı hiç kırmaz ne istesem yapar bana ve bebeğime çok düşkün bize birsey olacak diye korkuyor sadece sevdiğini belli etmez oda eskiden babadan kalma dedem zamanından yani