Momy_eyyuptalha Aras_atlas bende 34 bitti 35 giriyoruz bebeğim hala dönmedi bol yürüyüş yok döneceği yok 🤦🏻♀️doktor 37 ye kadar dönerse döner dönmezse sezeryan ile alıcagız dedi
Fatmaztrk Aras_atlas benimki henüz 30 haftaya girmek uzere ama aynı durumda acaba genelde hangi haftalar içerisinde dönüyor
Dogukoo Aras_atlas benimde ters 34 oluyorum yarın Youtubede videolar var dönmesi için ama güvenemiyorum doktora sorup yapmak lazım acıp video mu izleteceğim🤭
NurM1 Aras_atlas bende aynıyım napıcaz böyle pzt de doktora gidicem umudum kalmadı aslında ama çok ta üzülüyorum bilmiyorum
Hilal69 Momy_eyyuptalha benimde dönmemişti secde pozisyonunu deneyin doktorum önerdi 1 hafta boyunca uyguladım günde 2 kere ve şuan döndü bebeğim youtube den araştırın derim :)
Adamiranin__annesi Fatmaztrk benimkide tersti en son.. 29 haftalık tim gittiğimde acaba böyle devammi eder
Fatmaztrk Adamiranin__annesi bilmiyorum ama benimki hala aşağıdan tekmeliyor donmedigini hissedebiliyorum.
Fatmaztrk Adamiranin__annesi doktor duruş pozisyonunu söylemişti bana tam ayaklarının kollarının olduğu yerde genelde hareket hissediyorum.
54ca 32 iki haftaligim benimkide ters duruyo İnşallah doğana kadar döner iki çocuğumda normal doğum oldu İnşallah buda olur sezeryandan çok korkuyorum😔
Cikitabanana Momy_eyyuptalha bende normal gözüküyor kısmet kafana takma siz tahat olursanız çocukta olur aksilik de yaşanmaz inşallah
Hilal69 Momy_eyyuptalha rixa ederim ne demek benimde geçen hafta dönmemişti doktorum 38 e kadar süre veriyorum dönmezse sezeryana almak zorunda kalırım ama secde pozisyonunu sabah akşam 10 dakika yap dedi bende uyguladım ve bu hafta dönmüş çok şükür şimdide bol yürüyüşle kanala oturtalım dedi hayırlısı hepimizin hakkında inşAllah