beyzalya Yarın doğuma giriyorum insallah genel anestezi ile olucam tüm annelerden hamilelerden dua bekliyorum 🙏🏻🙏🏻
Seva_Seva beyzalya yaşadıklarını burdada paylaşırsaniz sevinirim çünki bende öyle düşünüyorum genel anastezi
deletedmom351 beyzalya Canım genel anestezi sonrası inşallah çok ağrın olmaz herkesin öyle mi bilmiyorum seni de tedirgin etmek istemiyorum ama çıkınca bi ağrı olabilir buna kendini hazırla bir de sonda takacaklar uyuşturup takmalarını söyle
beyzalya deletedmom351 çok teşekkür ederim aşırı derece panik ve stresliyim belden ugusturmalı hiç kaldıramam bide çıktıktan sonra 5 6 saat bacaklarımı hissedememek beni çok korkuttu 😫 insallah az agrılı bi Doğum olur rabbim herkesi kurtarsın 🙏🏻