Ben dondugunu hıssettım. Cok hareket etmiodu o gun degısık hareket ettı boyle bısey oluo dedım. Sonra dondugunu ogrendım ama suanda hep tuvaletım var gibi ve kasıklarımda sancı var.. hatta boyle alttan bışey batıo gıbı bana. Bazen normal mi diye dusunuyoruö. Daha 33. Haftadayız..😬