oznur-41 Kızlar bugün adetim gecikeli tam 10 gün oldu az önce test yaptım negatif , ama adetim de hiç gelcek gibi değil sadece göğüs hassasiyetim var bu günden sonra pozitife döner mi 🥺
oznur-41 Aysse_krdg öyle yapıcam çünkü hiç böyle gecikmeler yaşamam düzenlidir benim ilk defa 10 gün gecikiyorum
oznur-41 demetarik yaa test yapmak istemiyorum her yaptığım da negatif çıkıyor üzülüyorum keşke yapmasaydım diyorum pazartesi sağlık ocağında kan veririm o zaman