Bilgekpn Şuan da yaklaşık 1.5 saattir regl ağrısı çekiyorum bu normal mi yaşayan var mı bu durumu ? Ağrı dan dolayı uyuyamıyorum dönüp duruyorum yatakta 🥺
Ziynet4459 Bilgekpn bende 36+2 deyim 3 gündür mide bulantısı çekiyorum doktor bana her an bebek doğabilir 37-38 i görse iyi olur aslında dedi doğum yaklaşınca bulantı oluyor mu acaba 🙄🙄
Bilgekpn Edabykl Salı günü alttan muayenem var 36. Hafta da gittiğim de sancı gözükmüyor demişti belirli aralıklarla Şuan kasıklarım ağrıyo 🤧 Doğum için de henüz erken napacağımı şaşırdım Şuan
Edabykl Bilgekpn Korkma benimde o haftalarda ağrım oldumu sancim cikardi ama hafif bi sanci cikardi cok siddetli degildi 38+5 e kadar geldik öyle dogum yaptım