sakin olun, olur böyle şeyler olacakta ilk 3 ayda, gazı vardır. siz de yemenize dikkat edin, bebeğe mesaj yapın gezdirin kaldığı odadan biraz çıkartın farklı bir odaya geçin. zor zamanlar ama geçecek bırakmayın kendinizi sizde her şeyi böyle böyle tecrübe edeceksiniz