Yani benim bildiğim su geldiği an hastaneye gidilmeli,
nişan gelince gitmeye gerek yok cünki 2hafta sonra bile doğum yapan var kişiden kişiye değişir sancıyı ve suyu beklemek gerekir
Acılmayı bence kendimiz hisedemeyiz ama sancılarınız başladığı zaman takip edin hemen girdiği saati kenara yazın kacda bitti yazın sonra bunu devam edin böyle.. böylece düzenlimi düzensizmi ne sıklıkla giriyor anlarsınız, eğer cok sık girmeye başlarsa sancı gittikce artarsa 5dk da bire düşdüğü zaman hastaneye gidebilirsiniz tabi daha erkende gidebilirsiniz evde cekmek istemiyorsanız 🤷♀️