Nur-88 Selamun aleyküm , epizyo uygulaması sonrası idrarım çok olunca özellikle tutamıyorum 15 gün oldu doğum , bu durumu yaşayan vs mı düzeliyor mu
Adamiranin__annesi Ben hala yaşıyorum ama şuan hamileyim bide iyice arttı. Doğum falan yaptıktan sonra ona baktiricam ne gerekiyorsa yapsınlar tutamamakta kotu