Feyzaylvc Karnınız cıktımı kızlaar 🤰🏿Benim ki böyle minnak bişey dısardan gören anlamıyo daha normalmiki 😵üç kilo aldım bu zamana kadar kilo beni çok tedirgin ediyorrr 🤦🏽♀️😄18+4 💞
Figennn Feyzaylvc 19+4 sabahlari karnim daha az cikoya ama yine belli, aksamlari hepten şişiyo 😃 3 kilo vermistim hamileligimin basinda simdi bende geri almisim o kilolari. Hareket hissediyomusun cnm. Mide bulantilarim hala devam 🤷🏻♀️
Feyzaylvc Mnlya boyun uzun mu canım bazıları öyle diyo boy uzun oldugu için geç cıkarmıs falan söylenti cok 😄🤷🏽♀️
Mnlya Figennn benım bulantılarım sabah oluyo genelde mide yanmamda var ozellıkle gecelerı bogazlarım delincek gıbı oluyo uyuyamıyorum
Feyzaylvc Figennn canım mide bulantım cok sükür geçti 💃🏽Ama hareketlerini daha bilmiyorum hissedemiyorum galiba böyle arada kabarcık gibi bişeyler oluyo ama bağırsak hareketi galiba onlar 😄sen hissediyomusun ☺️
Feyzaylvc Mnlya canım bol bol süt iç meyve ye ve gaviskon surup iç bi zararı yok öyle yanmaları önlersin ☺️
Figennn Mnlya Siz kac haftalik oldunuz cnm, bnmde genelde sabahlari oluyo ama bugun bi baska kotuyum cikariyorum yedigimi😏 benim mide yanmam daha olmadi cnm, 2 yudum sut ic oyle okudum ama sadece 2 yudum
Figennn Feyzaylvc Bende aynen senin gibi cnm daha anliyamiyorum hareket mi degil mi 😃 ilerleyen haftalarda daha net hissederiz insallah🙏🏼
Mnlya Feyzaylvc 1.55 kısayım canm bence alakası yok karnım cıktı canım ya oncekı gıbı degılde cok buyumedı 😀
Mucizeprensesim Feyzaylvc bende alamadım diye üzülüyorum sürekli yemek yiyorum ve çalışmıyorum ev hanımıyım bide sürekli evdeyim yani doktorum da alma boşver napcan kiloyu bebeğin gayet iyi diyo 😉
Mnlya Feyzaylvc valla gece yatmadan sut ıcıyorum ama gene yanıyo bu sefer yandıgında ıcıcem ınsallh ıse yarar
Feyzaylvc Mnlya canım benim pek yanmıyo bi kere gecenler de cok siddetli olmuştu onda da kızartmayı falan cok kaçırdım diye dikkat edince cok sükür olmadı senin de gecer insallah ☺️
Mnlya Mucizeprensesim bende alamaynlara cok sasırıyorum ya ben su ıcsem alıyorum kılo almaya meyıllıyım bıraz 🙄 ama hamılelık sonucta alırsın cnm yolun basındayız
Feyzaylvc Mucizeprensesim ay bence de alıp napcan kilo alman bebeği etkilemiyo ozaten yiyceğini senin kanından alıyo rahatca 😄
Feyzaylvc Mnlya cok da almayım canım 🤦🏽♀️😄bebeklerimiz sağlıklı olsun da alınıp verilirde heralde öyle diyorlar 😄🐣
Mnlya Feyzaylvc oyle valla canm sıfa olsun yedıklerımız bebişlerımıze bebek olduktan sonra kılo verırız baya dıye dusunuyorum 😀