Bende orda olmayı düşünüyodum uzak geldiği için ege universitesi hastanesine geçtim randevumu beklerken Bi kadın geldi iki büklüm getirmişler doğumu gelmiş cigli de yatak olmadığı için egeye göndermişler eşi tlfnla konuşuyordu ve çok sinirliydi bekletmişler orda bunları duyunca kendi kendime dedim iyi ki vazgeçmişim ama tabi bilemem doğum yapan bazıları memnun kaldığını ve normal doğum yaptığında tek kisilik odalara alıyorlarmış bilgi vermek istedim