2cocukannesiyimm Ben tek kese monokoryonik diamniotik ikizlere gebeyim kızlarımı bekliyorum, biri 600 diğeri 550 dedi doktor sizlerde nasıldı? Sizce iyi bir değer mi?
yigitinannesiiiii 2cocukannesiyimm gayet güzel Canım normal yani benim bebişimde 24. Haftada 498 di doktor normal demişti ☺️
2cocukannesiyimm yigitinannesiiiii maşşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canımm🌸🤰🙏🏻🥹
2cocukannesiyimm Derya ya bunu duymak öyle rahatlatıyo ki içimi, oğlumda tek gebeliğimdi diye gram kıyaslaştırması yapmayı hiç sevmezdim her bebek kendine özgü her gram kilo aynı olmaz diye.. ama ikiz olunca böyle oluyormuş🥹🙏🏻