sekermomgeliyo Bebeğinin odasına duvar kağıdı yaptıran var mı ? Nerden temin ettiniz ne kadara aldınız ustaya mı yaptırdınız ?
Handemy CNm bebek asla bebek odasinda yatmadigi için boşuna masraf yapmadım. Büyüdü 3 yaşında oda yaptım. Büyük steacker lar aldım trendyoldan. O şekilde figürlü yaptım
sekermomgeliyo Handemy Evet onlarıda gördüm çok tatlı oluyor 😍 böyle tatlı odaları görünce bende duvarlarına vs birşeyşer yaptırmak istiyorum