Asiyearslan Sezeryanda spinal anestezi sonrasında kalıcı bel ağrısı ve baş ağrısı kalıyor deniliyor doğrumu ?
Bayancorek Asiyearslan Ben spinal olalı 1 ay oldu daha ama çevremde bir sürü arkadaşım oldu ; üzerinden de baya zaman geçti. Hiçbirinin o tarz şikayetleri yok şükür. 🙏🏼
Edabykl Asiyearslan Biraz ekiple alakali o yani kalanlarda var kalmayanlarda benim doktor spinal onermedi bana epidural sezeryan ol dedi o şekilde sectim 9 gun oldu dogum yapali cok kolay konforlu bi dogum geçirdim cok şükür
gulin-35 Asiyearslan hayr ucuncu sezeryanımı olucam dıger ıkısınden hıbısey kalmadı hatta dogum sonrası bıle yasaadım bel bas agrısı
Handemy Bende hiç yaşamadım. 4 yıl oldu. Korkutma çabası bence bunu söyleyenler ya. Pazartesi dogumum var yine spinal olcak yani. İğneyi hissetmedim bile ilkinde