EsenPelin çok fazla almamaya gayret edin çünkü bebek uzun boylu ya da iri olabilir ya da tam tersi. Büyük almak da çok sağlıklı değil çünkü bizim bebişler kış bebeği olacak zıbınların vücutlarını tam sarması lazım üşümemesi için. Ben 6lı yenidoğan uzun kollu set aldım birde hastane çıkışları var doğumdan sonra duruma göre ek alacağım🤗