Busee8 erken değil herkesde farklı bazılarında gelir bazılarında gelmez ama bir yandan iyi bu sizin süt kanallarınız açık olduğuna işaret yani doğum yaptığınız gibi güzel bir emzirme süreciniz olacak🌺 gümüş kapakta birikiyorsa eğer süt saklama poşetine koyup buzluğa atmanızı tavsiye ederim bebişiniz doğduğunda yararlansın 🌺