yesillimonn stres yapma, akisina birakmaya calis. Elimden gelen herseyi yapiyorum diye kendine hatirlat, uzme kendini. Yas konusuna gelince yasin hala cok genc. Biliyorum forumda 18 de anne olmus cok kisi var ama okul, is hayati vs cevremde herkes 30dan sonra anne oluyor artik. Umarim en kisa zamanda hamilelik haberini yazarsin buraya. Dua edicem senin icin ❤