kedilianne_ 32 haftalık gebeyim. Yaklaşık 3 gündür vajinamda inanılmaz bir batma hissi, yanma ve acı hissi var. Gebeliğin verdiği penguen gibi yürümeye, sünnet olmuş gibi yürüme eklendi. Bu durumda olan var mı? Krem kullanıyorum ama faydasız.
Ogluslarim kedilianne_ bende 32haftaligım üç gundur zar zor yuruyorum bacaklarıma vuruyır agrısıı vajınam cıkacak gıbı bı baazen
Ebru_cekin06 Satiyeak kedilianne_ bende var 29 haftamdayim hatta 30 diyebiliriz o doguma hazirlik oldu icin oluyirmus
Seymaaaaaaaaaaaaa Kılcal damarlarda patlamalar meydana geliyor basınçtan dolayı ve orada kan birikimi başlıyor biriken kan vajende asılı kilolarca ağırlığın verdiği acıya sebep oluyor. En azından bana söylenen bu doktorum tarafından
kedilianne_ Seymaaaaaaaaaaaaa Bende biraz araştırdım ettim de her şeyden kaynaklı olabilirmiş. Randevumu aldım, doktoruma sormak daha iyi 🙄🤧