nurefsanakbulut kızlar bende 9 haftalık hamileyim sürekli vajinal enfeksiyon sorunu yaşıyorum hamile kaldıgımdan beri iyice arttı artık ilaçta kullanamıyorum . çok ağır bir koku var ne yaptıysam geçmedi eşime yaklaşmaya dışarda yürümeye utanır olum tavsiyeniz varmı :(
Minikbebegim1999 nurefsanakbulut elma sirkesi ile taharet yapin günde 1 2 defa suyla kariştirin cok iyi geliyor deneyin
Karman34 nurefsanakbulut hamilelikte kullanabileceğin fitiller mevcut doktoruna danış lütfen o seni yönlendirecektir bol su ile yıka su dışında birşey kullanma
MaviDeranHazal nurefsanakbulut bence hemen doktora git vajinal enfeksiyonlar bazen bebeği bile olumsuz etkiliyor
Minikbebegim1999 Elifinannesi97 hayır canim beyaz sirke olmaz o yasak elma sirkesi olucak ben doğal elma sirkesi kullaniyorum
Burrccu Elifinannesi97 ya denemeyin soyle seyleri. Daha kotu olur tahris olur yara olur. Enfeksiyon kapar. Doktormu burdaki insanlar allah askına.
nurefsanakbulut MaviDeranHazal gittim burada tek doktor var çok ilgisiz ben bişey yapamam ilaç yazamam diyip gönderiyor
Elifinannesi97 Burrccu 37. Haftadayim geçmiyor 4 gün sonra kontrolüm var hamile oldugumdan beri devam ediyor doktor toz ilaç ,krem , fitil verdi yine aynı fark yok deneyim diye düşündüm zaten doktora soracam o dene derse öyle şuan kalkıp yapmiyacam
Burrccu Minikbebegim1999 sizin vucudunuz farkli bu hanımefendinin ki farklı. Ekstra bir hassasiyet durumu farkli bir rahatsızlık olabilir. Oyuzden doktorum bana bunu onerdi sizde bunu yapın demek yanlış.
Minikbebegim1999 nurefsanakbulut birde kızılcık şerbeti için günde 2 bardak idrar enfeksiyonundan koruyor
Minikbebegim1999 Burrccu bizde cok hassasiz sadece fikir veriyoruz kiz neler yapmış geçmemiş belki benm söylediğim yöntem iyi gelicek cok fazla sirke dokmedigi sürece tahriş etmez yanma vs olmaz
benkosarim nurefsanakbulut ev yoğurdu yiyin iç çamaşırınızı 2-3 saatte bir değiştirin doktor doktor hamileyken içilebilecek zararsız ilaçlardan veriyor tekrardan gidin büyük ihtimalle siz vajinal mantar olduğunuz enfeksiyon koku yapmaz probiyotik activia shot pluslar var doktorun bana onlardan önerdi bayağı faydasını gördüm sizi de kullanın bu arada iç çamaşırlarınızı sıcak suda kaynatın ütüleyin peçete ile günlük temizleyin kuru tutun sürekli fitil falan verince kullanın
Nazli_1169 Ben çok çektim vajinal enfeksiyonu devlete özele vs bir türlü geçmiyordu ve evet kokusu çok kötü idrarını yaparken yanıyor ve idrar yapmamışsın gibi oluyor en güzel çözümü söylüyorum kesinlikle stresten uzak dur ve günde muhakkak 2.5 3 L su iç sirkeli su da içilebilir 1 2 yemek kaşığı ama hamilesin bilmiyorum. Bende idrar enfeksiyonu çıktı doktorum hemen ilaç yazdı bana . O ne biçim bir doktormuş öyle
Burrccu Elifinannesi97 evet kesinlikle en dogrusu bu. Fikir alın ama doktora sormadan lutfen bisey yapmayin. Yapmamiz lazim. Bunu elestirmek icin vs söylemiyorum. Okadar cahil bilincsiz insan varki. Bazilarina ne denilse koyun gibi tamam diyip yapıyorlar. O yuzden yazmak istedim bende
Elifinannesi97 Minikbebegim1999 Teşekkür ederim sizlik bı sorun yok bu yöntem iyi gelirse dua ederim size ilaç kullanmak istemiyorum artık iç çamaşırımi kaynatiyom utuluyorum bı müddet sonra yine basliyor