Leylaaa9711 ilk hamileliğimde doğumdan sonra 1 yıl boyunca altıma yaptım asla tutamadım tuvaletim geldiği hissine dahi kapılmadan akıveriyordu rezil oldum birçok yerde sonra geçti kendiliğinden doktor kas güçlendirici hareket önerdi ama işe hiç yaramadı şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum 13 haftalıkken başladı doktora sordum doğum sonrası kesinlikle ameliyat öneririm çok erken başlamış dedi sebebi normal doğum anında idrarı tutan bir kasın gevşemesi sonucu tıpa görevini görememesi yüzündenmiş hergeçen gün daha da çoğalacak dedi aynı sizin gibiyim şuan 16 haftalığım