Dmttthemum Kızlar neredeyse her gün tatlı yiyorum sütlü tatlılar genelde bebeğe zarar veriyorum diye üzülüyorum bu sefer benim gibi olup sağlıkla bebeğini kucağına alanlar var mı nasıl bastıracağım tatlı isteğini
egeninincisii Dmttthemum Gebelik şekeriniz yoksa sorun yok bence. Benim şekerim var, şu an bile canım tatlı istiyor ama yasak 🥹
Deletedmom_8 Dmttthemum bebeğe de size de sıkıntı. Gebelik şekeri çalabilir. Onun yerine alternatif şeyleri deneyin. Kuru incir, kuru kayısı falan yiyorum ben canım tatlı isteyince
Dmttthemum egeninincisii henüz şeker yüklemesi yaptırmadım 18 haftalık hamileyim ama korkutuyorum 34 yaşındayım risk altındayım ben de
egeninincisii Dmttthemum O zaman en azından yükleme yaptırana kadar azaltın derim. Tarçınlı süt tatlı isteğini bastırıyor, bitter çikolata da iyi bir alternatif. En kötü çok dayanılmazsa meyvelerden karşılamaya çalışın🌼